



Якщо йти по вулиці Комарова на південь від районної лікарні, показаної в кінці цього поста чи від заводу «Червоний Жовтень», показаного на його початку, можна вийти до загальнооствітньої школи №4.

Це типова школа серії №124. Інші приклади можна подивитися отут.

Через залізничні колії просуваємось на південь.

І виходимо до Польського цвинтаря.

На відміну від інших кладовищ Фастова тут збереглись цікаві надгробки зі скульптурами поляків, що жили у Фастові у ХІХ – на початку ХХ століття.
Деякі виконані у вигляді обелісків.


Інші у вигляді хрестів з обрубаним гіллям.


Найцікавіші звісно у вигляді скульптур, при чому зустрічаються і старі і відносно нові.


Багато скульптур щоправда втратили свої частини, але все одно гарно виглядають.

Переважна більшість виконана у вигляді звичайних плит, так дешевше.

Братська могила загиблих під час Другої Світової війни.


Насамкінець відвідав станцію Фастів-ІІ та селище при ній, забудованого переважно приватними будинками та кількома двоповерхівками. Так воно виглядає зі шляхопроводу над залізницею.
Загальний вигляд селища залізничників

Вокзал станції Фастів-ІІ

Збудований очевидно на початку ХХ ст.

Користуються ним нечасто, принаймні жодної людини поруч я не бачив.

Довоєнна двоповерхівка з рустованими кутами.

Характерний для 1930-х років елемент декору - квадратики між вікнами.

Післявоєнна двоповерхівка серії 1-207-5.

Ще одна довоєнка.

Загальний вигляд станції у бік Білої Церкви.

Колії у бік станції Фастів-І.

Переходжу по шляхопроводу і натикаюсь на недобудовану пожежню, на вежі якої викладено номер телефону 01.

Трохи далі - завод «Факел»

На стіні заводоуправління цікава мозаїка.

Врешті через пару кілометрів виходжу до недобудованої церкви посеред поля.

Судячи з архітектури і транспаранту з Філаретом, що закликає підтримати армію, церква належить до Київського патріархату.

Зазвичай церкви КП будуються досить довго, бо жертвують на них мало.

Традиційно біля церков ставлять меморіали на честь Голодомору 1932-1933 рр.

Далі пройшовще ще з кілометр вулицею Якубовського вийшов до вокзалу і сів на електричку до Києва.
Дивіться також попередні пости по Фастову:
- Привокзалля
- Завод місто і парки.
- Костьол і Заріччя.