З’єднання Підлісної та Чорнобильської вулиць
car
nin_gen
У зв’язку з ремонтом на проспекті Палладіна, який призвів до постійних великих пробок ще більш актуальною стає моя стаття трирічної давнини, яку я постив у спільноту kievcityproject, про необхідність з’єднати Підлісну і Чорнобильську вулиці.


Очевидно, колись планувалось об’єднати суцільною забудовою житлові масиви Біличі та Новобіличі, або ж, у випадку залишення приватної забудови, поєднати ці мікрорайони зручними для проїзду вулицями. Так, якщо поглянути на перехрестя вулиць Уборевича та Чорнобильської (Холмська площа) можна побачити, що на північ від розв’язки йде проїжджа частина яка швидко закінчується, впираючись в автостоянку. Вірогідно, ця вулиця мала йти далі на північ і з’єднатись з вулицею Підлісною (яка прямує до селища Коцюбинське і теж різко переривається у лісі, що натякає, що вона мала б зв’язати смт з Києвом).

Отже, простір який планувався для вулиці було вже створено, він був незабудованим і є основним пішохідним (та велосипедним) шляхом з Новобіличів у Біличі. Автомобільному транспорту там не проїхати, хоча така необхідність вже давно назріла через те що:
• проспект Палладіна є перевантаженим майже завжди;
• зріс трафік на вулиці Булаховського у зв’язку з відкриттям траси на Ірпінь.
• вулиці приватного сектору напряму не з’єднують мікрорайони, вони утворюють плутану мережу, мають незадовільне покриття та замалу ширину проїзної частини.
Читати більшеCollapse )
Таким чином, створення проїзду від перехрестя вулиці Булаховського та Підлісної до перехрестя вулиць Уборевича та Чорнобильської дасть змогу:
• зручно пов’язати два житлові масиви: Новобіличі та Біличі;
• зменшити навантаження на проспект Палладіна;
• перенаправити частину трафіку що прямує з Ірпеня та самих Новобіличів до Житомирської траси.
• скоротити шлях для деяких маршрутів громадського транспорту (наприклад для маршрутки №437, яка їде з Наумова до Чорнобильської і має робити гак через проспект Палладіна.)
• облаштувати ту частину району, де пролягатиме проїжджа частина, прибравши купи сміття й землі.

В перспективі має з’явитися шлях до Коцюбинського, який буде логічним продовженням вулиці Підлісної, при чому заготовлена просіка для цього шляху є і рубати дерев для цього не треба.</div>
Теги:

Подільська губернія 1898 року
lamp
nin_gen
Викладаю кілька надибаних фотографій, що раніше не пубілкувались. Світлини датуються липнем 1898 року, на них зображено пам’ятки сіл і містечок Подільської губернії (нинішні Хмельницька та Вінницька області).
Untitled-1.jpg
Читати більшеCollapse )

Evilenk☭
lamp
nin_gen
Нещодавно переглянув італійський англомовний фільм "Евіленко" 2004 року з Малкольмом Макдавеллом у головній ролі про маніяка-вбивцю Андрія Евіленка, образ якого частково заснований на особі радянського серійного вбивці Андрія Чикатила. Кіно так собі, але воно може бути цікавим киянам, адже події фільму і зйомки проводились у Києві.


Читати більшеCollapse )

L’affaire Farewell (2009)
tape
nin_gen

Подивився нещодавно французький фільм “L’affaire Farewell” (“Прощальна справа”) про шпигунські пристрасті в Москві 80-х років. Через заборону знімати дане кіно на території Росії, французькі кіношники змушені були показувати Москву часів пізнього СРСР у Києві та Харкові.
Власне у Києві зняті сцени зустрічей полковника КДБ Сергія Григор’єва (грає Емір Кустуріца) та французького інженера П’єра Фромана, який отримує важливі засекречені дані КДБ.
Читати більшеCollapse )

Знесені вокзали
lamp
nin_gen
Підбірка фотографій радянських вокзалів, збудований у 1940-50-х роках, які знесли задля будівництва нових.



Читати більшеCollapse )

Новомиргород
car
nin_gen
Кіровоградська область не багата на цікаві місця та пам’ятки. Серед населених пунктів, що які можуть бути цікавими туристам, окрім самого Кіровограду, є колишній повітовий центр Олександрія та колишній центр Нової Сербії Новомиргород. Останній належить до характерних для Кіровоградщини населених пунктів, назва яких починається на Ново- чи Нова: Новоархангельск, Нова Прага, Новоукраїнка, Новгородка та ін. Цікавий Новомиргород не лише цим, а й тим що нинішнє місто є результатом злиття у 1959 році двох районних центрів сусідніх областей: власне Новомиргорода Кіровоградської області та Златополя Черкаської області. Ось зі Златополя і почав прогулянку містом.




Головна автостанція Новомиргорода знаходиться саме в Златополі, тобто аж на півночі міста далеко і від центру, і від залізничного вокзалу. Для багатьох незручно, тому більшість пасажирів або виходить в центрі, або ловить автобус в середмісті. Але біля автостанції знаходять кілька цікавих пам’яток: церква та гімназія.
Читати більшеCollapse )

Богуслав
car
nin_gen
Богуслав належить до числа найцікавіших міст Київської області. Цікаве як пам’ятками архітектури, до яких належить наприклад кам’яниця першої половини XVIII ст. та церква-ротонда, великою кількістю монументів на душу населення (більше бачив хіба що у Германівці), а також цікавою пам’яткою природи - гранітним оголенням річки Рось. Заснований Богуслав був князем Ярославом Мудрим у 1032 році як форпост на оборонній лінії по річці Рось. Наприкінці XVII – на поч. XVIII ст. місто було центром Богуславського полку, а в 1796–1837 та в 1919–1923 був центром Богуславського повіту Київської губернії. Щоправда з тих часів, коли місто було адміністративним центром нічого не залишилось, а всі цінні пам’ятки належать до часів, коли Богуслав був заштатним містечком. Нині Богуслав — районний центр із населенням 17 тисяч чоловік. Не дивлячись на наявність залізничної гілки з вокзалом, добратися до Богуслав залізницею проблематично, тому краще добиратися автобусом чи маршруткою з Києва вони їдуть від а/с “Видубичі” і долають шлях менш як за дві години.




Читати більшеCollapse )

Замки України на акварелях польського художника
lamp
nin_gen
Малюнки увійшли до четвертого альбому художника Збігнєва Щепанека «Замки на Кресах».

Альбом вийшов у 2008 році. Загалом зображено 59 найвідоміших твердинь на Кресах (польська назва території сучасної Західної України). Серед них – 44 з України, 7 із Литви, 7 із Білорусі.

Близько 40% робіт — авторські реконструкції об’єктів, решта 60% фіксують поточний стан пам’яток. Образ деяких укріплень був реконструйований вперше і тому окремі реконструкції можна вважати свого роду унікальними.

Бережанський замок

+36Collapse )

Боярка
car
nin_gen
Боярка – одне з міст на літеру Б, яких так багато біля Києва, як-от Бровари, Бориспіль чи Буча. Та й до XX ст. складався з двох сіл на Б: Будаївки і Боярки. Після прокладення у 1870-х р. залізничної гілки Київ-Фастів, біля Будаївки збудували станцію "Боярка", через що Будаївку почали називати Боярка-Будаївка, а щоб не плутати її з селом Боярка, останню перейменували на Тарасівку. На схід від залізниці почало активно рости дачне селище, залишки якого деінде зберігались і досі. У 1921 році біля Боярки було збудовано вузькоколійку, по якій доставлялись дрова до Києва, який потерпав від нестачі палива. Ці події описав розпіарений радянською пропагандою письменник Микола Островський у своїй повісті "Як гартувалась сталь", тому у Боярці можна часто зустріти і ім’я Островського, і пам’ятники, пов’язані з будівництвом вузькоколійки.



Доїхати до Боярки зараз дуже просто від багатьох станцій київського метро йдуть маршрутки. Найбільш активно ходять від станції "Академмістечко" через Софіївську Борщагівку і Білогородку. Також можна доїхати і електричкою від Центрального залізничного вокзалу, але я віддаю перевагу їхати маршруткою.
Читати більшеCollapse )

Коцюбинське
cup
nin_gen
Коцюбинське – селище міського типу, фактично є анклавом Київської області на території Києва і підпорядковується Ірпінській міській раді. Існували плани по включенню Коцюбинського до складу столиці, але зараз про це нема мови. Оскільки населений пункт затиснутий з усіх боків власними адміністративними межами, постійно виникають скандали пов’язані з вирубкою Біличанського лісу для будівництва; тому селищу залишається рости вверх: в останній час будується багато багатоповерхових житлових будинків на місці ліквідованих підприємств, складів та військових частин; тому при невеликій площі, населення нараховує вже 15 тисяч чоловік. Ніби заховане в лісі Коцюбинське з’єднується з Києвом двома не найкращої якості вулицями та залізницею; а з Ірпенем, якому селище підпорядковується, лише залізницею.




Коцюбинське виникло не та давно, лише у 1900 році при залізничній станції «Біличі», за три кілометри від однойменного села, і певний час вважалось частиною селища Берківець. Внаслідок адміністративних перетворень 20-х і 30-х років пристанційне селище було виділено в окремий населений пункт, який у 1941 році отримав назву ім. Коцюбинського, а з 1965 р. – просто Коцюбинське. З цього часу тут будуються підприємства: меблева фабрика, деревооброблювальний і кам’янооброблювальний комбінати, завод «Теплозвукоізоляція», відповідно зводяться і багатоповерхові будинки. Нині ж після ліквідації багатьох підприємств, на їх територіях зводяться житлові комплекси.
Читати більшеCollapse )

?

Log in